Senin, 03 Juli 2017

Dönemindeki görünümler Âlimler'i





Alimler İslam'ın ilk günleri icat değildi çünkü dindar, dindar, ne de bir sapkınlık ya İslam'da yeni bir şey. Onların bakış yetkililerinin veya İmam Mehdi bu sayısında yararlanmak için denemek edenler ya hiç etkisinin yüzde yüz serbesttir. Onların bakış saf sınıf alimler olanlar tarafından, El-Quranul Karim ve Sünnete tamamen dayanır saf bir İslam.

Onların bakış saf niyetle, derin bilgi ve inanç doğru dayanan bir görünümüdür. Onların görüşleri bizim dinin öğretilerine uygun olarak, serbestçe görüntüleridir. onlar tarafından İmam Mehdi hakkında kitaplar yazma oldu güven veya hassasiyet ta kendisidir. Değilse, onlar kadar iyi ve eksiksiz bir kitap yazmak nasıl onlar tarafından yazılmıştır olarak.

Onlar çalışma ve diğer herhangi bir kişi veya görüş takip opt gerek kalmadan teslim edilir kesin bir cevap ve inançlarını almak için bir kez ampul yumru başkaları tarafından etkilenebilir için, bu sorunu keşfetmek için bir sürü var. Sonuç olarak, onların duruşu güven ve herhangi etkisiyle bir serbest bulutsuz kurulması doludur.

Sonuç olarak, biz Ahlus Sünnet vel Jamaah bilginler arasında, süre sonunda İmam Mehdi inancı hakkında üç büyük görüşler var bir bütünü bulmak. Bu formül onlar tarafından oluşturulan ve daha sonra bilim adamları tarafından toplanmıştır. Birinci grup  Mehdi hakkında geleneklerin geçerliliğine hararetli iman alimleri ve onlar bu gelenek reddedenler bir kâfir veya mürted olduğu konusunda ısrar ediyorlar. Bunların çoğu hadis yüksek bilim akademisyenler arasında gelmektedir.

İmam Mehdi gelişini söz hadisler hadis mütevatir ve çok sayıda olduğunu bugün söyleyerek Bazı uzmanlar. hadis-vasıflı ve yetenekli ve sahip derinlemesine çalışma sınıfı alimleri  Huffaz , Mehdi hakkında gelenekleri kesindir ve mütevatir anlamlı statüsüne sahip olduğunu söyleyerek kabul etti. Bu birçok kaynaktan birçok rawinya kaynaklanmaktadır ve diğer gelenekleri ile bir hadis arasında yakın bir ilişki olduğunu.

değerlendirme ve onları derinlemesine incelemek, her anlatıcı zayıf, bir gelenek güçlenmesine yardımcı olmak için gelen diğer daha güçlü anlatıcı olacak. Bu durum, zor faktörler nedeniyle de Mehdi'nin konularda, ilgili hadisler diğerine ve labirent zinciri arasındaki anlatıcı ve anlatıcı arasındaki birbirini takviye söylemek yapıyor. Tükenmez, sadece zayıf hadisler olarak bahsettik.

Emin ünlü Huffaz arasında kesinlikle ve kesinlikle gerçek olarak Mesih'in mesajı olduğu şeklindeki görüşünü dile getirdi:
  1. El-Hafız Ebu Hüseyin el-Abiri hadis İmam Mehdi zaten kamuoyunda, kendi geleneklerine arasında yaygın olduğunu ve ardışık olarak onlar tarafından doğruladığını belirtti.
  2. El-Muhaddis İdris el-Irak ilk kamuoyu çoğu Huffaz tarafından teyit edilmiş olmasına rağmen, arka arkaya ya da ardışık olarak çok yakın olmasını beyan ederiz.
  3. İmam kül-Syaukani  "yazdı Yasallık İmam Mehdi, Mesih, İsa, Deccal ve ABD hakkında rivayet ravilere doğrulanabilir ." Ama o Şii din adamlarının biri olduğunu söyledi.
  4. El-Muhaddis el-Kinnawji , Hindistan'da Bhopal Kralı Mehdi ilgili hadisler çoktur ve mütevatir olarak teyit edildiğini belirtti.
  5. Jasus Abu Abdullah , bir din adamı o derece mütevatir ulaşır ulaşmaz el-Mehdi haber oyu-Sakhawi olarak bol ve el-Hafız olduğunu söyledi.
  6. As-Şeyh el-Arabi  de  Fez  Peygamberin öngörü gerçekten gerçek Mesih olduğunu ve zincir de çok güçlü olduğunu söyledi ..
  7. Sayid Muhammed ibn Cafer el-Kittani  RA Mehdi olabileceğini rivayet yirmiden fazla yoldaşları söz, bir zincir onun tarafından otantik kabul edilir.
  8. Imamul Allame İbn Hazm  İmam Mehdi, batıdan İsa yükselen sabah güneşin ABD'de gerileme ve haberlerin anlattı gelenekleri hadis mütevatir olduğunu söyledi.
  9. El-Hafız Abul Hasan Muhammed İbn el-Hüseyin el-Aburi-Sajistani Kül-Shafie hadis bilgini çok sayıda rivayet ve geniş kitleye ve çok sayıda râvîler tarafından inanç olduğunu söyledi (d. 363/974).
  10. Büyük muhaddith Sheikh Abdullah bin Sadek, Ph.D.,  Mehdi hakkında gelenekleri mütevatir sınıfının anlamı olduğunu söyledi. Mütevatir olarak Huffaz tarafından kabul edilmiştir gelenekler, hala dışı Huffaz olanlar tarafından zayıf olarak kabul çok mümkündür.
sınıflarında Huffaz yukarıda da belirtildiği gibi ilave olarak, diğer bilim adamları kesin bu sorunun geçmişteki ve günümüzdeki durumu çok sayıda vardır. Ancak, başlangıç ​​yukarıda verilen yeterlidir. Dahası, bu konuda görüşleri aşağı yukarı yalnız. Yani, her şey yine kopyalanmalıdır.

Bunun gibi, sıkıca ve Mehdi hakkında gelenekleri ardışık ve güvenilir zorunlu olarak belirtse çekinmeden alimler vardır. Bazı alimler bu tür İmam İbn Hacer el-Heytemî, İmam Ebu Bekir el Askafi ve Kapalı muhaddith Sheikh Abdullah bin Sadek olarak görüşünde.

Ayrıca, yine onlara göre, Mehdi hakkında hadisler genellikle diğer geleneklere tamamlandı olarak inceleme sürecinde olmuştur mütevatir seviyelere ulaşmıştır. Mehdi meselesi inanç veya inanç direklerinden sorununun önemi doğrudan taraf olmadığı ve aynı sıkı inceleme işlemini bunu gerekli olmadığı halde, diğer Mehdi hakkında gelenekleri güvenlik araştırması süreci arasında hiçbir ayrım yoktur.
titiz bir test sürecine girmiştir gelenek, hala orada hangi İmam Mehdi mütevatir sınıf bir hadis olmasaydı Buna göre, imkansız olarak kabul edilir. hadis anlatıcılar böyle at-Tirmizî imamı İmam Abu Dawood ve İmam Ahmed bin Hanbel RH gibi ünlü hadis bilginlerinin arasındaydı olmasıdır.

ikinci  bir orta din olduğu. Bu gruplar en kalabalık. Onlar Mehdi görünümünü inanıyorum ama başkaları tarafından kabul kendi görüşünü empoze etmez edenlerdir. gösterilen sebep İmam Mehdi meselesi Sorunun furuk inanç, inanç değil konu olduğunu temelinde oldu. İmam Mehdi sorusu farkı meselesidir ve Müslümanlar ona geldi o kadar uzun görüş bilimi dayanıyordu gibi seven herhangi bir görüş seçmek için izin verilir ve sürece ihlal etmemek sınırları olmalıdır.
Bunlar ilk grup daha önce olduğu gibi diğer grupları yanıltmak için değildir. Onların tutum bu aslında hoşgörülü tutum İslam'ın bilim adamları tarafından gösterilmesi gereken olmasıdır. Tüm Müslümanlar tarafından takip edilmelidir Bu gibi tutumlar vardır. Tekrar Onlara göre, Mehdi insanlığa azalma messenger inanmak aynı değildir inanıyoruz.

İmam Mehdi bir aziz insan, değil bir elçisidir. Böylece İmam Mehdi insanların görünümünü güven olmadığını, inanç baltalamayacak ve inanç asla zarar gerekir, havari daha düşüktü. Ehli Sünnet tüm alimleri yine kimse veya son defa İmam Mehdi görünümünü inanmak istemiyor herhangi bir gruba yasa şirk, hurafe, sapkınlık ve sapkınlığı devirmek asla. Sadece Malezya'da, yani 1994 yılında, eskiden sadece olay yanıltılmış çünkü Mehdi gibi bir grubun ortaya çıkmasına güven çok. Buna ek olarak, yine böyle bir olay hiç olmaz dünya tarihinin defterine olmadı.

Üçüncü grup  Mehdi ve sınıfların başında inancını reddedenler olduğu neden Mehdi hakkında Müslümanlar parçalanmış ve farklı görüşler, bugün olduğu gibi. Biz bu durumda onlara yüzde yüz suçlayamam, ama (bu durumda) Müslümanların ayrılık görüşüne en büyük nedenlerinden biri onlardan geliyor, ayrıca kabul edilmelidir. Bu grup sadece gerekçe duyulmasını yumuşak getirdiğini reddediyor, oldukça sert bir itme ve kabul edilebilir olduğu neden yoktur ve bazı kaba ve duygu dolu ile tamamen reddedilir. bu konuda çok aşırı neden dek Yani onların hoşgörü oraya gider.

Mesih'in reddi iki açıları ya da temel soruya izlenebilir. Birincisi, onlar İmam Mehdi adında bir kişinin görünümünü inkar ve ikinci İmam Mehdi hadislerini reddetmek edenlerdir. İmam Mehdi itme kişisel görünüm nedeniyle kendini Mehdi kendisinin anlayış eksikliğinden çağrıldı. Yani dolayısıyla Mehdi gelecek düpedüz reddedildi. Pişirme Mehdi sadece bugün dünyanın yapayalnız sadece çok kronik durumun düzeltmek başardı can. İmam Mehdi o kadar Hazreti Muhammed'in kendisi tarafından alındığı ne fazla beceriye sahip olduğunu imkansızdır. Böylece düşünüyorum ve aynı zamanda verdikleri sebebidir.

Bunlar mantıksal alıyor  sağduyu  onlar onlar sınırlı sınırlarını elde edebiliyor büyüklüğünü öven olduğunu seziyorum unuttum, böylece, tek başına idi. Onlar Kur'an ve Hadis sürüş sakıncası, sağduyu aslında Kur'ân ve Hadis rehberliğinde olduğunu unutuyorlar. Onların tutumları dolayısıyla Kuran ve Hadis pozisyonunun makul konumlandırma daha fazla görünüyor bulunmaktadır. bir şey nedeniyle dilogikkan olamaz zaman gibi, o zaman mesele reddedildi. Ve bu onların görünümünde Şeriat. Bu tutum aslında eski günlerde büyür duruş ve tutuş Mu'tazili, devam ediyor. Onlar suskun her çukurda olan bugün, dil Mu'tazili antik kez devam Modern Mu'tezile'ye vardır.

İmam Mehdi ortaya çıkmasını iterek ikinci grup, mengalasankan çünkü tutulan ya da dini deliller edilebilir İmam Mehdi bağlantı Hadis, hiç kimsenin. Onlar olurlarsa olsunlar konuyu veya inancın asıl öğretilerini yargılayamaz olarak değerlendirilecektir herhangi din furuk İmam Mehdi meselesi kadar olduğunu, bilim Mustalah çok katı geleneklerin yöntemlerle prangalanmalarından. Ve yalnız Aslında, çünkü onların görüşlerini İmam Mehdi şeyler. Onlar bu daha da ötesi, sadece furuk meselesi olmadığını unutmuşum. kullanılan kıstas uygun bir kriter çok farklı olduğunu başkalarının kıstas, eğer o sonuçlanır.



Tidak ada komentar:

Posting Komentar