Senin, 03 Juli 2017

Guardian Arasında İmam Mehdi





hep o hadis bilginlerinin veya bilim adamlarının İmam Mehdi, teologlar için sözde Mehdi olduğu belirtildiği gibi dünya çapında bilinen İmam Mehdi. Bu, istatistiklerin inanç kitaplarında ilahiyat Hz Muhammed'in gelenek ve ayrıca bilim adamlarının açıklaması yoluyla biliyoruz özellikleri, kondisyon, görünüm ve Saltanatı kaynaklanmaktadır. İmam Mehdi inançları ve bakış o kendi bakış göre incelikli. Sonra da onlar tarafından tahsis edilmiştir bakış açısını anlıyorum. Ve bu da gerçeği halka İmam Mehdi olduğunu.

İmam Mehdi bunu anlamak için burada olduğumuzu olandan farklı bir bakış noktası kullanmak konusunda başkası söylediğinde yüzden, buna karşı daha sonra birçok esnek vardır. burada olduğumuzu aksine hiçbir görünümler tüm yanlış sapkın ve sırf saçma bunu anlamak gibi. Sadece bizim görünümü yalnızca doğru ve gerçek. Görünüşte bizim görünümü, Kuran ve Hadis dayalı çünkü. Diğer insanların görüşleri tamamen yanlış. Aslında onlar sadece gerçekten biz yalnız sadece biraz farklı bir, değil görüşlerini belirtirken kullanan Yani daha büyük bir fark ve karmaşıklaştıran.

Örneğin, sadece Mehdi ileri yönden bakmak insanların hikayeleri ile rüşvet edilmişti. Ve önden görünümü ve biz gerçek olamayacak kadar kabul budur. Orada arkasından İmam Mehdi görebilsin ve o görmek istiyorum neyi desem o arkadan gördüğü için, o zaman ona kızgın olsun. o İmam Mehdi olduğunu görünce de sadece kendisinin onu görmek yerden başka bir yerden gördü onu azarlamak olmamalıdır. Bizden daha ondan Yani farklı görünümü, o farklı bir yerde gördüğü çünkü.
Bu durumda, mistikler de farklı kaynaklarla, yine kendi görüşlerine göre, doğa, koşullar ve İmam Mehdi hükümeti açıkladı. onlar hadis ve uzman ilahiyat bilim adamları tarafından kullanılan olmasaydı Insights ve kaynaklar. Peygamber kendisi ve yoldaşları RA tarafından hiç kullanılmamış gibi Aslında, onların kaynak, bir bakışta görüldü. Sufi mistikler onları görür ve onlar aldıkları bilgi laduni, açıklanması ve görünmeyen bir kaynağıdır.

Ayrıca Sufizm adıyla bilinen Sufi, dışa ve içe uygulamasına, Tanrı'ya daha yakın çizmek çalıştı grubunun bir üyesidir. Onların önceliği Tanrı tarafından değerli budur ve aynı zamanda bir yer olduğu için, iç uygulamadır nerede onlara Allah'ın görme. Onların nihai hedefi biridir çünkü dünyevi çıkarları hakkında çok endişe değil, Tanrı Yüce yalnız. Bu nedenle, her an yakalanmıştı bilim adamları dahil olmak üzere pek sıradan insanlar, çok farklı hayatlarının görüş ve hedefleri.

Sufiler veya tasavvufî durum için, İmam Mehdi (Sahâbe RA zamanından sonra) bağımsızlık adamı, aziz kişi, hiç bu dünyaya büyük hatta belediye başkanı. O da Khatimul Auliak (Kapak Başkanım) olarak düzenlenen, nihai topyekün bir mütevelli ve başkanıdır. başında veya sonunda ya ondan daha iyidir unvan ve pozisyon, artık baş vasi uyarınca. Bu havarileri ve Khatimul Anbiak (Zaman Peygamberi Kapanış) adı geçen out, kapak olduğunu Peygamber ile aynıdır.

Mesih rolü bir binanın tamamlanması için geçen taş haline Muhammed rolü benzetilir. Yerine geçen taş döşenmesi ile, daha sonra bütün yapımını hazırlar. Buna uygun olarak, sonuna kadar Hz Adam mesajları için, Muhammed gönderilen kişilerce tamamlayıcıdır. Din bütün dinlerin bitiş reçete ve tüm dinler arasında en kapsamlı olması edildi taşıyordu.

Hazreti Muhammed'in Kelime,

"Ben, anbiak ile karşılaştırıldığında Bana bir ev inşa ve bir yerde bir taşla doldurulmuş kalmak dek yapımını artırmak bir erkek gibi önce. Ben taş değilim. "(A-Buhari İmam)


Tasavvuf üyelerinin bu geleneğe dayanarak Muhammed rolü ile Mehdi rolünü karşılaştırın. Araz İmam İbni Arabi Hatimi, kitapta Feth suresinde ünlü ünlü Kutub, bir belediye başkanı, bu konuda şunları yazdı:

Tüm dindar görev tamamlayıcı olarak hizmet vermektedir için El-Mehdi bekliyor. O tüm yapısını tamamlamak için boş alanı kapsayacak bir taş bina gibidir.

Anlamı, İmam Mahdi Muntazar o gelirken, bir bütün olarak bina ve Wali yakın Kutub rolünü tamamladı. İmam Mehdi geçmişte koruyucusu rolünü artırmak olduğunu. sonraki mütevelli başkanı varsa, aziz olduğunu noktada mütevelli başkanı olarak atanacak kişinin artık yoktu çünkü yine ortalama değil, bir baş koruyucusu olduğunu.

Araz İmam Ibn Arabi de sadece tek kalite açısından, auliak başkanı olarak İmam Mehdi ile anbiak lideri olarak Muhammed düzeyini ayırt eder. Mehdi aziz olarak, gümüş gibi iken Muhammed peygamber olarak, altın değerini benzetti. Bu nedenle, İmam Mehdi en üst düzeyde, o bir peygamber veya havari düzeyini aşmayacak şekilde, bir aziz yalnızca hareketsiz idi. Ama, aziz arasında, onun zamanında veya daha önce yaşayan olsun, o hepsinden daha durumu açıkça yüksekti.

gelirken o, zulüm ve sapkınlık karşı, insanlar arasında adalet geri, Hazreti Muhammed'in sünneti korumak için mücadele sayesinde kurtarma edecek, tüm insanlığa vaaz uzunluğunu teslim edecek Mescid-i Nebevi tüm Müslümanlarla cemaatle namaz tanınan ediyorum kral çok adil oldu ve İslam'ın kendisi tarafından kabul edilmesi gerektiği gibi zafer üstüne İslam'ı getirmek olarak.

Araz İmam Ibn Arabi de Mehdi yedinci yüzyılda AH sonunda görünecek kitabında söyledi. İçtihad açıkça belirtti olursa olsun İmam Mehdi görünecek bir gelenek olarak yapılır. Bu nedenle AH İmam Mehdi bile şov-up kastedilmektedir yedinci yüzyılın sonunda, çaba Oysa geçersiz kabul edildi. Ancak, hâlâ onun varolan bilginin yanı sıra kendisine mevcut bilgiye dayalı içtihad sahibi olmak için bir ödül kendi içtihad üretmek sağladı alır.

Sufiler de İmam Mehdi konusunun sorun ve bilimde sadece furuk khilafiah inanç somut bir tavır ifade etti. O da İmam Mehdi sorunu olduğu için önce, o kadar Sufilerin kaydetti İslam'ın erken dönemlerinde olduğunu. Sadece yıl 300 AH tek sorun ilk olarak yeni bir hikaye, hadis ve tek tanrılı âlimleri arasında bulundu çok daha farklı bir hikaye ile, onlar tarafından ciddiye alındı yaklaşık içinde. Bu bir sapkınlık değil, ama ortak kullanım açısından, farklı bir bakış açısı kullanın. Hepsi bu kadar. Artık ne de eksik. Bu açıklama tüm Müslümanlar için onların yeni bilgi donatmak daha fazladır.



Tidak ada komentar:

Posting Komentar